Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S trgovino (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje STUDIO MARDEN d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).
 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)

  • način plačila in dostave

  • časovno veljavnost ponudbe

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Cene

  • Vse cene so v evrih (EUR) in že vključujejo DDV.

  • Stroški dostave so specificirani posebej – kupec ima možnost izbirati način dostave in plačila izdelka.

  • Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno.

  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

  • Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika(trgovca) kot za kupca.

  • Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave.

 

Način plačila in dostava

Kupec lahko v spletni trgovini izbira med naslednjimi načini plačila in dostave:

  • plačilo po predračunu na transkacijski račun (pošiljka poslana po priporočeni pošti)

  • plačilo po povzetju (pošiljka poslana po povzetju)

Natančni stroški in načini pošiljanja izdelkov so navedeni na spletni strani v naročilnici.

Blago, naročeno na spletni strani vam bomo dostavili v najkrajšem možnem času. Za dostavo blaga skrbi Pošta Slovenije. Blago je ponavadi dostavljeno že naslednji dan, vendar najkasneje v treh dneh od odpreme. Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, boste o tem obveščeni isti dan ob oddaji naročila.

Pošta Slovenije pri pošiljkah z odkupnino zaračuna še 1,05 € (strošek bančne provizije).

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico v primeru, da z naročenimi izdelki ni zadovoljen ali želi od pogodbe (nakupa) iz kakršnegakoli razloga odstopiti, v roku 14 dni od prejema izdelka sporoči (pisno ali na e-naslov: narocila@marden.si ) podjetju, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

Blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži. Celotno kupnino vam bomo v tem primeru vrnili najkasneje v 15 dneh od vračila blaga. Vračilu mora kupec obvezno priložiti kopijo računa in številko transakcijskega računa, na katerega naj vam nakažemo denar.

Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Vračila ne bomo upoštevali za izdelke, ki so bili pri Vas doma poškodovani ali uporabljeni.
 

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjem primeru:

  • če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral iz originalne embalaže - (ZVPot, člen 43.č)

  • če je poškodovana nalepka, ki varuje izdelek od nepooblašcenega servisnega posega

  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam

Trgovec blaga ni dolžan sprejeti, če je blago izvengarancijsko uničeno, pokvarjeno, (delno) izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, razen, če je bilo blago v takem stanju že pred prejemom in je kupec/prejemnik to takoj sporočil lastniku trgovine(po telefonu ali po e-pošti) ali dostavljalcu od katerega je blago prejel. Izvengarancijska vrnitev prejetega blaga podjetju v petnajstih (15) dneh po prejemu se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe takoj sporočiti dostavljalcu, nato pa se z lastnikom spletne trgovine dogovori za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izvengarancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, če je do napak ali poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.

Pri uveljavljanju garancije poslujemo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov. Pri izdelkih, ki jih zakon ne zajema garancije ni, v kolikor ta ni posebej neveden.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, Kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila

  • pošiljatelj bo jasno razviden

  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik upošteval takoj.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Pridržujemo si pravico do tiskarskih napak.

 

Garancija

Za vse elektronske naprave velja 1-letna garancija. Garancija teče od datuma nakupa/izročitve. Garancijski pogoji so razvidni iz priloženega garancijskega lista oziroma iz navodil izdelka, ki jih prejmete ob dostavi blaga. Pregled in odpravo napak, v kolikor v navodilih izdelka ni navedeno drugače, opravimo v podjetju Studio Marden d.o.o.. V kolikor to traja več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.
 

Upravljalec spletne trgovine

STUDIO MARDEN d.o.o.
Ljubljanska 12f
1236 Trzin

email: narocila@marden.si
 

Uradni sedež podjetja: Robičeva 8, 1000 Ljubljana
Matična številka: 6091326000
Davčna številka: SI16104463
Št. poslovnega računa: SI56 0201 1025 9714 798 (NLB d.d.)
Podjetje je zavezanec za DDV.